Navodila za uporabo in pogosto zastavljena vprašanja AQUA PERFECT HU5220

Odlična vlažnost za optimalno udobje

S tihim vlažilcem zraka Aqua Perfect, se zavarujte pred negativnimi vplivi suhega zraka in si nudite optimalno vlago v vašem domu. Močen izhod za paro z 3 pametnimi nastavitvami ki se prilagodijo stopnji vlažnosti v sobi in antibakterijska raztopina za čistilno meglico*, s prilagodljivo hitrostjo in ergonomskim dizajnom za več udobja.

Referenca : HU5220F0

Navodila in priročnik za uporabo

Pogosto zastavljena vprašanja

Pred čiščenjem vedno izklopite napravo in jo izključite iz napajanja.
Podstavka izdelka ali napajalnega kabla ter vtiča nikoli ne potapljajte v vodo ali katerokoli drugo tekočino. Za čiščenje naprave ne uporabljajte detergentov ali abrazivnih sredstev.
Pomembno je, da redno čistite rezervoar za vodo, razprševalno komoro (okoli keramičnega diska) in zračnike pod napravo.
Čiščenje diska: Z rednim čiščenjem keramičnega diska boste preprečili vodni kamen. Da preprečite poškodbe diska, ne uporabljajte trdih ali abrazivnih pripomočki.
Čiščenje rezervoarja za vodo: Odstranite kartušo proti vodnemu kamnu (odvisno od modela) in jo izperite s čisto vodo, nato pa rezervoarja za vodo in čep operite z milnico.
Čiščenje razprševalne komore: Razprševalno komoro napolnite z mešanico, ki vsebuje pol vode in pol alkoholnega kisa, ter počakajte 4 ure in jo nato izpraznite ter komoro sperite s čisto vodo (opomba; pazite, da voda ne vstopi v odprtino puhala).
Po upoštevanju navodil za zagon naprave v uporabniškem priročniku preverite, ali električna vtičnica deluje, tako da vanjo priključite drugo napravo. Če naprava še vedno ne deluje, je ne poskušajte razstaviti ali popraviti, temveč jo dostavite v pooblaščeni servisni center.
Ne uporabljajte naprave. Preprečite morebitna tveganja in se obrnite na pooblaščeni servisni center, kjer vam bodo zamenjali kabel.
Ta naprava vsebuje materiale, ki jih je mogoče ponovno uporabiti ali reciklirati. Odnesite jo v lokalni zbirni center za zbiranje odpadkov.
Če menite, da manjka eden izmed delov, pokličite središče za storitve za potrošnike in pomagali vam bomo poiskati ustrezno rešitev.
Izberite oddelek „Dodatki“ na spletni strani in enostavno poiščite, kar potrebujete za vaš izdelek.
Podrobnejše informacije najdete v razdelku »Garancija« na tem spletnem mestu.