1. Obrnite se na Rowenta – služba za stranke
Za vse zahteve v zvezi z našimi izdelki in storitvami se lahko obrnete na našo službo za pomoč strankam. Da pa boste hitreje našli odgovor, predlagamo, da najprej preverite naslednje razdelke:
- Pogosto zastavljena vprašanja Poiščite odgovore na
vaša vprašanja. - Poiščite
dodatke/delePoiščite dodatno opremo, potrošni material in rezervne dele za vaš aparat. - Preglejte navodila Poiščite navodila za uporabo
za vaš aparat. - Naši pogoji garancije Oglejte si garancijske
pogoje vašega izdelka. - Zavezanost za popravila Je vaš izdelek
popravljiv? - Popravila v času garancije ali po izteku garancije Poiščite pooblaščeni
servisni center.
2. Vaš aparat ne deluje več?
Vaš aparat ima garancijoBrezplačno ga bo popravil eden od naših pooblaščenih serviserjev.
Če vaš aparat ni več v garanciji, sta vam na voljo 2 rešitvi:
- Obiščite našega pooblaščenega serviserja, ki vas bo z veseljem sprejel in prevzel vaš aparat, da ga pregleda ter oceni.
- Če želite izdelek popraviti sami, obiščite našo spletno stran za pomoč spletna pomoč.
3. Bi radi izvedeli več o naših storitvah? Preverite te razdelke:
4. Kontaktirate nas lahko preprosto s spletnim obrazcem tako, da izberete temo povezano za vašim povraševanjem. Nato izponite obrazec, ki se vam bo pojavil in nam ga posredujte.
Na vaše vprašanje bomo odgovorili v najkrajšem možnem času:
Izpolnite kontaktni obrazec5. Nas želite kontaktirati po telefonu ali po pošti?
Servis za stranke ROWENTA
02/ 234 94 90
Ponedeljek - Četrtek
08:00 - 16:00
Petek
08:00 – 14:30
E-mail : [email protected]