Meni

 

Kaj je zaveza za 15-letno popravljivost po pošteni ceni?


Od 1. januarja 2022 je Rowenta še izboljšal svojo zavezanost za popravljivost izdelkov, saj je podaljšal razpoložljivost delov po pošteni ceni z 10 na 15 let, tako za nove izdelke, ki so na voljo v letu 2022, kot tudi za izdelke, ki so še v izdelavi. S 96 % referenc, prodanih leta 2021, pod logotipom 10-letne popravljivosti, Rowenta sedaj krepi svojo zavezanost po vsej Evropi.

Voir la vidéo

Rowenta vedno ob vas...

Naši izdelki so zasnovani tako, da jih je enostavno popraviti, razstaviti in znova sestaviti.
Z več kot 50.000 artikli na zalogi se trudimo za to,
da se popravi res samo to, kar je nujno potrebno, in po najnižji ceni.

15-letna popravljivost po pošteni ceni

Rowentaxovi inženirji razvijajo izdelke na podlagi odzivov na terenu, zato je nove generacije izdelkov še laže znova sestaviti. Vsak novi izdelek se sistematično analizira, da izpolnjuje zahteve za oznako "15-letna popravljivost po pošteni ceni".

Rowenta se zavezuje temu, da zagotavlja tehnične rezervne dele za skoraj vse svoje izdelke še 15 let po nakupu*.

8,3 milijonov delov na več kot 30.000 m² površine

Da zagotovimo največjo takojšnjo razpoložljivost vaših nadomestnih delov, v podjetju Rowenta skladiščimo nadomestne dele za pokrivanje potreb v prihodnjih letih za izdelke, katerih proizvodnja se je že zaključila.

Stroški popravila so po navadi nižji kot zamenjava izdelka,
S prizadevanji za dobro ceno nadomestnih delov in ponudbo popravil na ključ se podjetje Rowenta trudi, da bi bila popravila čim bolj ekonomična. Popravilo na noben način ne vpliva na kakovost izdelka, popravljenega z deli, ki jih je odobrila blagovna znamka.

* Več kot 96 % izdelkov, ki jih je Groupe Seb leta 2021 tržila v Evropi, je izpolnjevalo 10-letno zavezo, ki je veljala do 31. decembra 2021 in jo je od 1. januarja 2022 nadomestila 15-letna zaveza po pošteni ceni. Nadomestni deli pa so lahko izdelani s pomočjo alternativnih tehnologij.

Rowenta v vaši bližini...

Najboljšo storitev za vaše izdelke zagotavljajo strokovnjaki, usposobljeni v podjetju Rowenta, ki bodo vedno poiskali rešitev za podaljšanje uporabe izdelka.
Danes je na voljo več kot 6.200 pooblaščenih profesionalnih serviserjev, ki zagotavljajo trajnost izdelkov kjer koli po svetu, ne glede na državo nakupa ali uporabe.

Kliknite na gumb, da poiščete svojega najbližjega serviserja. Še prej pa ne pozabite pobrskati po našem obsežnem sistemu za pomoč, kjer lahko rešitev morda najdete kar na spletu.

Poišči serviserja Pogosta vprašanja

6.200 servisnih
centrov

Popravljivost je enostavna

S preprostim obiskom pooblaščenega serviserja lahko pokvarjeni del vašega izdelka znamke Rowenta hitro zamenjate.
To zagotavlja, da je izdelek mogoče popraviti tudi po izteku garancijske dobe in ga lahko uporabljate dalj časa.

Nadomestne dele in dodatke za svoje izdelke znamke Rowenta lahko naročite tudi neposredno na spletu.

Naroči dele
Repair is easy

3D-tiskanje za popravilo vaših izdelkov dalj časa!

Do danes je bilo s 3D-tiskanjem popravljenih že več kot 3.000 izdelkov. Ta tehnologija omogoča hitro izdelavo delov po naročilu, da se zmanjšajo zaloge nadomestnih delov in poveča njihova razpoložljivost. Vsi 3D-tiskani deli morajo prestati postopek kvalifikacije, ki zagotavlja njihovo kakovost in vzdržljivost.

Voir la vidéo
Zdaj se zavedamo, da si ti izdelki zaslužijo dolgo življenjsko dobo
Alain Pautrot - VP Consumer Satisfaction
Poglej intervju
Primerjaj