ROWENTA PURE AIR GENIUS PU3080

PURE AIR GENIUS PU3080
Lažje se diha!

Rowenta čistilec zraka filtrira do 99,9% alergenov in drobnih delcev*, že v 4 minutah , zahvaljujoč viskoučinkovitem filtracijskem sistemu z alergenimi filtri. Z integriranimi senzorji proti onesnaževanju, avtomatsko prilagajajo zrak vašega doma z maksimalno filtracijo podnevi in ponoči.* Izračun za 10 m² prostora.

Referenca : PU3080F0

*In Speed 2 on birch allergen, external test realized in Dec 2019

*in Speed 2 on birch allergen, external test realized in December 2019

Rowenta Pure Air Genius air purifier: Breathe easy!

Prednostiizdelka

Značilnosti - Primerjava

Tehnologija
Vrsta izdelkov Čistilec zraka  
Vrsta tehnologije Filtracija  
Tehnologija NanoCaptur    
INTELIGENCA
Samodejni način    
Nočni način    
Kazalnik kakovosti zraka    
Senzorji Delci + plin  
Pametno delovanje (samodejni način)    
OSTALE LASTNOSTI
Možnost povezovanja (z mobilno aplikacijo)    
Barva WHITE  
Število filtrov 4  
Območje delovanja up to 140 m2  
UDOBJE PRI UPORABI
Kontrolna plošča Elektronska  
Časovnik 1-2-4-8  h
Zamik vklopa YES scheduling app  
Tedenski program    
Kazalnik za zamenjavo filtra    
Ročaj Integriran  
Otroško varovalo    
Najvišji nivo hrupa 52  dB(A)

Navodila in priročnik za uporabo

Pogosto zastavljena vprašanja

Pojdite v nastavitev svojega pametnega telefona in preverite, ali je vaš pametni telefon povezan z vašim domačim omrežjem Wi-Fi. Vaše domače omrežje Wi-Fi mora imeti internetno povezavo.
Če je v vaši napravi funkcija Wi-Fi izklopljena, jo morate aktivirati, da lahko oddajate omrežje Wi-Fi, imenovano »SEB_accessPoint«.

Omrežje Wi-Fi aktivirate tako:
• Pritisnite gumb Wi-Fi za 3 sekunde.
• Zaslišite pisk in gumb Wi-Fi začne hitro utripati.

V primeru, da je izdelek v načinu brez povezave, morate aktivirati način Wi-Fi:
• Hkrati pritisnite gumb za zaščito otrok in gumb Wi-Fi; če zaslišite pisk, potem je funkcija Wi-Fi na voljo.
• Če želite aktivirati oddajanje, pritisnite gumb Wi-Fi.
Preverite, ali gumb Wi-Fi na izdelku neprekinjeno sveti ali utripa.
Če neprekinjeno sveti, to pomeni, da je izdelek pravilno povezan z vašim domačim omrežjem Wi-Fi, vendar ga oblak ni mogel povezati z vašim računom. Poskusite znova pozneje.

Če še utripa, to pomeni, da izdelek ni povezan z vašim domačim omrežjem Wi-Fi. V tem primeru preverite naslednje elemente:

Internetna povezava:
- Ali ima vaše domače omrežje Wi-Fi internetno povezavo?
- Če vaše domače omrežje Wi-Fi za dostop do interneta potrebuje posredniški strežnik, seznanjanje ne bo delovalo.

Wi-Fi:
- Ali ste izbrali pravo domače omrežje Wi-Fi?
- Ali ste pravilno vtipkali geslo za domače omrežje Wi-Fi? (Največja dolžina gesla za domače omrežje Wi-Fi: 64 znakov).
- Ali je SSID, ki ste ga vtipkali, nepravilen?
- Ali ste ročno vnesli ime omrežja Wi-Fi, ki ima frekvenčni pas 5 GHz? Izdelek je združljiv s frekvenčnim pasom 2,4 GHz, ne pa tudi s frekvenčnim pasom 5 GHz.
- Ali je vaš telefon predaleč od domačega omrežja Wi-Fi/izdelka?
- Ali je izdelek predaleč od domačega omrežja Wi-Fi/telefona?
- Težava je lahko tudi v združljivosti: oglejte si naš seznam.


Če ste preverili vse te elemente in seznanjanje še vedno ne deluje, se obrnite na poprodajne storitve.
Da, lahko pritisnete tako gumb za zaščito pred otroci kot tudi gumb Wi-Fi, da zaslišite pisk. To aktivira ali deaktivira funkcijo Wi-Fi.
Ponovite lahko seznanjanje: v aplikaciji odprite možnost My Profile (Moj profil) > My appliance (Moja naprava) > Add a product (Dodaj izdelek). Začel se bo celoten postopek seznanjanja.
Tukaj je seznam najpogostejših težav in rešitev po vrstnem redu pogostosti.

  1. Seznanjanje je uspelo, vendar naprava ni povezana: če v aplikaciji vidite, da naprava ni povezana, zaprite in ponovno odprite aplikacijo.
    Če naprave po tem dejanju še vedno ne vidite, izdelek izključite iz napajanja in ga ponovno priključite na napajanje.

  2. Povezava Wi-Fi: preverite geslo za omrežje Wi-Fi in ga previdno vnesite.

  3. Pametni telefon naj bo v bližini naprave in modema do konca postopka seznanjanja.

  4. Dostopna točka Android: če se prikaže potrditveno sporočilo, poskrbite, da boste ohranili povezavo z napravo. To sporočilo se lahko med postopkom seznanjanja prikaže dvakrat.

  5. Dostopna točka iOS: po več poskusih ponovno zaženite pametni telefon.

  6. Dostopna točka iOS: med povezovanjem z napravo se bo prikazalo pojavno okno s prošnjo, da se povežite z omrežjem »SEB_ACCESS_POINT«. Pritisnite »Join« (Pridruži se).

  7. Dostopna točka: ali ste takrat, ko ste aktivirali dostopno točko, zaslišali pisk iz izdelka? Ali gumb Wi-Fi pravilno utripa?
    Če ne, poskusite znova.

  8. Dostopna točka Android: po več poskusih odstranite omrežje »SEB_AccessPoint« iz nastavitev pametnega telefona, če ga vidite.

  9. Dostopna točka Android: nekateri pametni telefoni imajo v nastavitvah omrežja Wi-Fi možnost, da se izognejo povezavi z omrežjem Wi-Fi, ki nima internetne povezave.

    Za seznanjanje deaktivirajte to možnost, tako da bo pametni telefon omogočal povezavo z napravo. Ta možnost je prisotna v pametnih telefonih Xiaomi, kot sta Pocophone F1 in Redmi note 8.

  10. Internetna povezava: prepričajte se, da naprava, ki jo želite seznaniti, ne potrebuje posredniškega strežnika.

  11. Android: dovoliti morate geolokacijo.

  12. Internetna povezava: poskrbite za to, da za povezovanje z napravo v nastavitvah omrežja Wi-Fi izberete frekvenčni pas 2,4 GHz in ne 5 GHz.

  13. Povezava z oblakom: preverite, ali je samodejno ponovno povezovanje z domačim omrežjem Wi-Fi pravilno.

  14. Povezava z oblakom: aktivirajte mobilni prenos podatkov pametnega telefona.

  15. Po več poskusih: ponovno zaženite modem Wi-Fi.

  16. Po več poskusih: izključite napravo iz napajanja, počakajte 20 sekund in ponovno priključite napravo na napajanje.
    Če je težava še vedno prisotna, ponastavite napravo (strojna ponastavitev).
Pri nekaterih telefonih Xiaomi lahko pride do težav pri povezovanju. Pojavi se lahko nenavadno veliko število pojavnih oken.
To se dogaja pri telefonih s sistemom MIUI (to so npr. modeli Redmi in Pocophone).

V tem primeru poskušajte uporabiti ta postopek:
Nastavitve > Aplikacije > Upravljanje aplikacij > Pure Air > Druga dovoljenja. Na tej strani sprejmite dovoljenje za spreminjanje povezljivosti Wi-Fi.
Nastavitve > Wi-Fi > Dodatne nastavitve > Pomočnik za Wi-Fi. Na tej strani izklopite razpoložljive možnosti.
Ko vnesete geslo, naletite na napako pri vzpostavljanju povezave z oblakom.

• Pri vzpostavljanju povezave z oblakom je za uspešno seznanjanje naprav potrebna internetna povezava. Če želite to storiti, lahko vklopite prenos podatkov v mobilnem omrežju ali samodejno znova vzpostavite povezavo z domačim omrežjem.
• Preverite, ali sta datum in ura v telefonu pravilna. Morebitna razlika bo preprečila vzpostavitev povezave.

Po več neuspešnih poskusih:
• Znova zaženite usmerjevalnik za Wi-Fi.
• Odklopite čistilnik zraka, počakajte 20 sekund in ga znova priključite.

Po več neuspešnih poskusih lahko napravo ponastavite s tem postopkom:
• Za 5 sekund pritisnite gumba »Mode« in »Wi-Fi«.
• Nato čistilnik zraka za 20 sekund odklopite, preden ga spet priključite.
Ko vnesete geslo, naletite na napako pri vzpostavljanju povezave z omrežjem Wi-Fi.

1. Preverite geslo za Wi-Fi in ga pazljivo spet vnesite.
2. Pametni telefon naj bo v bližini naprave in internetnega modema, dokler se postopek povezave ne dokonča.
3. Naprava se ne more povezati z javnimi omrežji, kot so tista, ki so na voljo v hotelih.
4. Telefon s sistemom Android: Pri vzpostavljanju povezave z napravo se lahko odpre pojavno okno. Med postopkom povezave vas bo aplikacija samodejno povezala s čistilnikom zraka. Pomembno je, da ostanete povezani s tem novim omrežjem.
Naletite lahko na različne težave, ki so odvisne od telefona:
• Če pojavno okno sporoči, da morate spremeniti omrežje, ker to, s katerim ste povezani, nima internetne povezave, to zavrnite.
• Če je v pojavnem oknu vprašanje, ali želite ostati povezani z omrežjem brez internetnega dostopa, odgovorite pritrdilno.
• Če pojavno okno sporoči, da omrežje nima internetne povezave, vendar ne predlaga spreminjanja omrežij, ne naredite ničesar.

Po več neuspešnih poskusih:
• Znova zaženite usmerjevalnik za Wi-Fi.
• Odklopite čistilnik zraka, počakajte 20 sekund in ga znova priključite.
Če se napaka pojavlja tudi po več neuspešnih poskusih:
• Znova zaženite usmerjevalnik za Wi-Fi.
• Odklopite čistilnik zraka, počakajte 20 sekund in ga znova priključite.

Če napake ne morete odpraviti, je to lahko zaradi nepravilne uporabe telefona:

Telefon s sistemom Android:
Med postopkom povezave vas bo aplikacija samodejno povezala s čistilnikom zraka. Pomembno je, da ostanete povezani s tem novim omrežjem.
Med vzpostavljanjem povezave se lahko prikažejo različna pojavna okna, kar je odvisno od telefona:
• Če pojavno okno sporoči, da morate spremeniti omrežje, ker to, s katerim ste povezani, nima internetne povezave, to zavrnite.
• Če je v pojavnem oknu vprašanje, ali želite ostati povezani z omrežjem brez internetnega dostopa, odgovorite pritrdilno.
• Če pojavno okno sporoči, da omrežje nima internetne povezave, vendar ne predlaga spreminjanja omrežij, ne naredite ničesar.

iPhone:
Pri vzpostavljanju povezave z napravo se prikaže pojavno okno s pozivom, da se povežete z omrežjem »SEB_ACCESS_POINT«. Sprejmite tako, da kliknete »Pridruži se« (Join).
Če ta korak večkrat ne uspe, znova zaženite telefon in poskusite znova.
Naprava je združljiva s storitvami Google Home, Alexa ali Alice by Yandex, odvisno od razpoložljivosti teh storitev v vaši državi.
Google Home
• On/Off (Vklop/izklop)
• Change mode (Sprememba načina)
• Air quality status (Stanje kakovosti zraka)
• Change speed (Sprememba hitrosti) (za modele Pure Home/Pure Air City/Intense Pure Air Home)

Alexa
• On/Off (Vklop/izklop)
• Change mode (Sprememba načina)
• Change speed (Sprememba hitrosti) (za modela Pure Home/Pure Air City)

Alice (samo model Pure Air City)
• On/Off (Vklop/izklop)
• Change speed (Sprememba hitrosti)

Recite na primer: »Ok Google, turn on the air purifier« (Ok Google, vklopi čistilnik zraka) ali »Alexa, put the air purifier on Auto Day mode« (Alexa, preklopi čistilnik zraka v način Auto Day).
Naše veščine (glasovno upravljanje) so na voljo samo na evropskih platformah, vi pa najbrž uporabljate račun Amazon v ZDA.
Če želite uporabljati našo veščino, morate račun preseliti v svojo uradno državo s tem Amazonovim postopkom.
Z glasovnimi pomočniki lahko povežete naslednje čistilnike:
• Pure Air City
• Pure Air Genius
• Intense Pure Air Connect
• Intense Pure Air Home
• Pure Home
• Eclipse 3in1 Connect
Sploh ne. Napravo lahko uporabljate brez povezave z glasovnim pomočnikom. To je samo dodatna funkcija, ki omogoča nadzor naprave z glasom.
V storitvah Google Home, Alexa ali Alice poiščite in zaženite veščino »Rowenta/Tefal Smarthome«, nato se prijavite z istim računom, ki ga uporabljate v mobilni aplikaciji Pure Air.
Izdelki bodo sinhronizirani in jih boste lahko nadzirali z glasom.
Ne, naši izdelki niso združljivi s storitvijo Apple Homekit.
Če časovni okvir nastopi pred trenutnim časom, se izdelek privzeto aktivira naslednji dan.
Da lahko vaš pametni telefon zazna omrežje Wi-Fi okoli vas, aplikacija potrebuje dovoljenje o lokaciji, kot ga zahteva Google. Če tega dovoljenja ne odobrite, vaš pametni telefon ne bo mogel najti vašega izdelka in ne bo mogel nadaljevati seznanjanja.
Podjetje Rowenta ne hrani teh informacij.
Dovoljenje za dostop do vaše lokacije se lahko uporablja tudi za zagotavljanje informacij o kakovosti zraka na prostem in o cvetnem prahu okoli vas.
Če ga želite znova vklopiti, morate odpreti nastavitve aplikacije, nato pa se vrniti.
Sledite spodnjim navodilom:

1) Dovolite dostop do lokacije iz nastavitev aplikacije:
• Pritisniti morate gumb »Go to settings« (Pojdi v nastavitve) in ga aktivirati.

2) Aktivirajte Googlovo lokacijo v globalnih nastavitvah telefona:
• Odprite nastavitve telefona.
• V iskalno polje vnesite »location« (lokacija) in pojdite v ta razdelek.
• Aktivirajte lokacijo (VKLOPLJENO).
• Tisti, ki imate možnost izbire metode določanja lokacije, izberite »High accuracy« (Visoka natančnost).

• Pridobite točne podatke o kakovosti zraka v svojem gospodinjstvu, kot jih prikaže čistilnik zraka.
• Poiščete lahko podatke o kakovosti zunanjega zraka ter podatke o cvetnem prahu glede na lokacijo, ki jo določite.
• Z aplikacijo vklopite/izklopite čistilnik zraka: če imate v pametnem telefonu internetno povezavo, lahko izdelek upravljate od povsod.
• Upravljate vse načine svojega izdelka.
• Ustvarite urnike za čistilnik zraka.
• Preverite stanje filtrov. Obveščeni boste, ko boste morali zamenjati filter, ki ga lahko kupite kar prek spleta in tako prihranite čas.
• Ugotovite, koliko onesnaženja je čistilnik zraka filtriral v vašem domu, in te podatke prevedete v ustrezno število cigaret, ki bi jih pokadili.
Domača stran je sestavljena iz 4 različnih delov:
  1. Outdoor information (Podatki o zunanjosti):
    Aplikacija prikaže podatke o kakovosti zunanjega zraka in o cvetnem prahu na izbrani lokaciji: sprejmete lahko uporabo geografske lokacije ali pa ime kraja izberete v aplikaciji.

  2. Indoor information (Podatki o notranjosti):
    Aplikacija sproti prikazuje podatke o kakovosti notranjega zraka neposredno iz čistilnika zraka.
    Izdelek ima senzor, ki meri kakovost zraka. Podatke redno pošilja aplikaciji prek oblaka.

  3. Remote control (Daljinsko upravljanje):
    Z gumbi, prikazanimi v aplikaciji, lahko izdelek vklopite/izklopite in spremenite njegove načine, intenzivnost svetlobe in nihanje (odvisno od modela).

  4. Navigation bar (Vrstica za krmarjenje):
    V vrstici za krmarjenje si lahko ogledate naslednje podatke.
    • My Air (Moj zrak): glavna začetna stran
    • My Profile (Moj profil): za ogled pravnih informacij, pogostih vprašanj in poprodajnih informacij ter za spreminjanje nastavitev računa
    • Scheduling (Razporejanje): za nastavitev rutine za čiščenje v skladu z urnikom
    • Filters (Filtri): za preverjanje stanja filtra in nakupovanje nadomestnih filtrov v spletu
    • More information (Več informacij): za vizualizacijo onesnaženja, ki ga je zajel izdelek, in spoznavanje različnih virov onesnaževanja.

home page of Pure Air app
Da, napravo lahko delite z drugim uporabnikom. Novi uporabniki bodo morali prenesti aplikacijo Pure Air in se prijaviti z istim računom iz drugega pametnega telefona.
Informacije o kakovosti notranjega zraka se nahajajo v središču domače strani aplikacije. Podatki prihajajo neposredno iz senzorja delcev in plinov.
home page of Pure Air app

Kakovost notranjega zraka je razdeljena na dva dela:
  • Delce in alergene
  • Pline in hlapne organske spojine (VOC)

Številčne slike ustrezajo indeksu kakovosti zraka (AQI), ki ga je mogoče opisati kot koncentracijo onesnaževalca v zraku.

Krog je razdeljen na pet delov in ima barvo, ki gre od najnižje do najvišje ravni onesnaženja. Barve kroga sledijo istemu principu kot obarvanje lučk LED.
Indoor air quality page of Pure Air app
Informacije o kakovosti zraka na prostem so na vrhu domače strani aplikacije. Opisujejo kakovost zraka na lokaciji mesta in nivo cvetnega prahu, ki je prisoten na lokaciji vašega mesta.


Kakovost zraka na prostem vsebuje vse informacije o delcih in alergenih ter plinih in hlapnih organskih spojinah (VOC) na prostem ter o cvetnem prahu.

  • Delci in alergeni: ta del prikazuje informacije o delcih (PM2.5 in PM10).

  • Plini in hlapne organske spojine: povzema raven onesnaženja, ki temelji na dušikovem dioksidu (NO2) in ozonu (O3).

  • Cvetni prah: to je v skladu z vsemi informacijami o 4 vrstah cvetnega prahu, kot je cvetnih prah breze, trave, oljke in ambrozije.
    »NAB« pomeni »Nacionalni urad za alergije«, ki je najbolj priznana lestvica za izražanje ravni cvetnega prahu na svetu.


Številčne slike ustrezajo indeksu kakovosti zraka (AQI), ki ga je mogoče opisati kot koncentracijo onesnaževalca v zraku.

Krog je razdeljen na pet delov in ima barvo, ki gre od najnižje do najvišje ravni onesnaženja. Barve kroga sledijo istemu principu kot obarvanje lučk LED.
Aplikacija zaradi okrepljene varnosti podatkov ni več združljiva z različicami sistema Android 4.4.4 ali nižjimi.

Če je le mogoče, priporočamo, da sistem Android v svoji napravi posodobite na višjo različico ali uporabite drugo združljivo napravo.

Posodobitve ne bodo omogočale le bogatejše izkušnje z novimi funkcijami in združljivosti z najnovejšo tehnologijo, temveč vas bodo tudi zaščitile pred morebitnimi varnostnimi ranljivostmi, ki so bile odpravljene v najnovejših različicah.
To je običajno. Aplikacija mora imeti internetno povezavo za prenos vsebin, kot so: naprave, dostop do strani z uradnimi vsebinami, razporedi ...
Seznanitev naprave lahko prekinete na enega od dveh načinov:
• Napravo izbrišite prek aplikacije.
• Strojno ponastavite napravo.
3 lučke LED kažejo raven kakovosti zraka glede na pet barv:
• Modra = odlična
• Zelena = rahla onesnaženost
• Rumena = zmerna onesnaženost
• Oranžna = velika onesnaženost
• Rdeča = ekstremna onesnaženost
Ne pozabite, da morate napajalni kabel vklopiti v električno vtičnico, ki zagotavlja primerno napetost, nato pritisnite gumb za vklop/izklop in izberite želeno funkcijo.
Izberite ustrezni način delovanja.
Preverite frekvenco čiščenja in menjave filtrov. Po potrebi očistite/zamenjajte filtre.
  • Čistilnik zraka najprej izklopite in ga izključite iz napajanja.

  • Napravo lahko očistite z rahlo navlaženo krpo.
    Pomembno: Nikoli ne uporabljajte abrazivnih materialov, saj lahko poškodujejo površino izdelka.

  • Po potrebi očistite/zamenjajte filtre.

  • Senzor (dovode) redno čistite s sesalnikom.
Ko bo treba zamenjati filtre, se bo vklopil indikator za zamenjavo filtra (7) in v mobilni aplikaciji boste prejeli obvestilo.

Ko se vklopi indikator za zamenjavo filtra (7), v mobilni aplikaciji preverite, kateri filter je treba zamenjati. Če je treba zamenjati dva filtra, ju zamenjajte enega po enega. Drugi filter zamenjajte šele po zamenjavi prvega in po ponastavitvi prvega filtra.


Pogostost čiščenja/menjanja filtrov
• Predfiltri: očistite vsaka 2 meseca
• Filter 2v1 z aktivnim ogljem in Allergy+: zamenjajte vsakih 12 mesecev
• Filter NanoCaptur+: zamenjajte glede na spreminjanje barve (glej barvno tabelo na filtru) ali vsakih 12 mesecev, če ni nasičenosti

Te številke temeljijo na preizkusih, pri katerih se čistilnik zraka uporablja 8 ur na dan v tihem načinu. Filtre boste morda morali menjati pogosteje, odvisno od kakovosti zraka in tega, kako pogosto se čistilnik zraka uporablja.
Predfilter je edini filter, ki ga je mogoče očistiti z vodo in ga ponovno uporabiti.
Filtrov »2in1 Active Carbon & Allergy+« in »NanoCaptur+« ni mogoče očistiti in ponovno uporabiti, zato jih nikoli ne umivajte z vodo. Ob koncu njihove življenjske dobe jih je treba zamenjati.
Izvedite vsiljeno ponastavitev.
Če filter zamenjate pred koncem njegove življenjske dobe, pritisnite gumb za način (2) za 3 sekunde, da ponastavite nastavitve filtra.
Pred čiščenjem senzorjev onesnaženja poskrbite za to, da napravo izklopite in izključite iz napajanja, ter upoštevajte spodnja priporočila:

1. Dovod in odvod zraka očistite z mehko krtačo ali krpo.
2. Odprite pokrov senzorja na levi strani naprave.
3. Rahlo navlažite vatirano palčko in odstranite prah z leče in dovoda/odvoda. Do suhega obrišite s suho vatirano palčko.
4. Senzor očistite z mehko krtačo ali sesalnikom.



POMEMBNO:
Za čiščenje senzorjev nikoli ne uporabljajte detergenta ali kovinskega predmeta.
Učinkovitost senzorjev se lahko zmanjša, če jih ne čistite redno.
Pogostost čiščenja se razlikuje glede na okolje, v katerem napravo uporabljate. Če se naprava uporablja v prašnem okolju, senzorje čistite pogosteje.
Po upoštevanju navodil za zagon naprave v uporabniškem priročniku preverite, ali električna vtičnica deluje, tako da vanjo priključite drugo napravo. Če naprava še vedno ne deluje, je ne poskušajte razstaviti ali popraviti, temveč jo dostavite v pooblaščeni servisni center.
Ne uporabljajte naprave. Preprečite morebitna tveganja in se obrnite na pooblaščeni servisni center, kjer vam bodo zamenjali kabel.
Preverite, kdaj so bili filtri nazadnje očiščeni in zamenjani ter jih po potrebi očistite/zamenjajte.
Preverite naslednje elemente:

1) Ali uporablja frekvenčni pas 5 GHz?
Vaš pametni telefon morda uporablja omrežje s frekvenčnim pasom 5 GHz in ga izdelek ne more zaznati.
Rešitev:
Vaš pametni telefon lahko ostane v omrežju s frekvenčnim pasom 5 GHz, vendar mora biti izdelek povezan z omrežjem s frekvenčnim pasom 2,4 GHz. Zato tukaj za izdelek izberite omrežje s frekvenčnim pasom 2,4 GHz. Seznanjanje bo delovalo, tudi če se boste vrnili v omrežje s frekvenčnim pasom 5 GHz.

Opomba:
- Preverite, ali je vaš internetni modem nastavljen na frekvenčni pas 2,4 GHz oziroma je usmerjevalnik z dvojnim frekvenčnim pasom in je konfiguriran tako, da podpira frekvenčni pas 2,4 GHz. Izdelek ne podpira frekvenčnega pasu 5 GHz.
- Kako ugotovite, ali usmerjevalnik podpira frekvenčni pas 2,4 GHz, 5 GHz ali oba? Včasih, ko je dvojni frekvenčni pas na voljo, obstajata 2 različni omrežji in označeni sta z imeni, kot so »mojeomrezne24«, »mojeomrezje24Gzh« ali »mojeomrezje2-4«.


2) Je SSID skrit?
Če je vaše omrežje »skrito«, lahko ročno vnesete SSID (ime omrežja) tako, da pritisnete »Enter SSID« (Vnesi SSID).
Preverite naslednje:
• Ali je vaš pametni telefon dovolj blizu izdelka? Če je predaleč, pametni telefon ne zazna omrežja Wi-Fi, ki ga oddaja izdelek.
• Ali ste pritisnili gumb Wi-Fi? Dostopna točka Wi-Fi preneha oddajati po nekaj minutah.
• Ali gumb Wi-Fi utripa? Če ne, pritisnite gumb Wi-Fi še enkrat za 3 sekunde.
• Poskusite znova izvesti postopek seznanjanja.

Če ste preverili zgornji seznam in ste še vedno blokirani, naredite naslednje (strojna ponastavitev izdelka):
1) Med tem, ko je izdelek vklopljen, hkrati pritisnite gumba »Mode« (Način) in »Wi-Fi«. Morali bi zaslišati pisk in izdelek se samodejno izklopi.
2) Izdelek izključite iz napajanja, počakajte 1 minuto in ga ponovno priključite na napajanje.
3) Vklopite izdelek in pritisnite gumb Wi-Fi za oddajanje dostopne točke.
4) Odprite nastavitve telefona in preverite, ali vidite omrežje Wi-Fi z imenom »SEB_accessPoint« (posnetek zaslona je spodaj).
5) Izberite omrežje »SEB_accessPoint«.
• Če se telefon samodejno poveže, »odstranite« to omrežje s seznama vnaprej registriranih omrežij Wi-Fi. Po tej operaciji preverite, ali je to omrežje »SEB_accessPoint« še vedno prisotno na seznamu omrežij Wi-Fi v telefonu.
• Če vas telefon vpraša za geslo, ga prekličite. To je dober znak, saj pomeni, da bo aplikacija lahko opravila ta del.
6) Vrnite se v aplikacijo in znova začnite postopek seznanjanja.



Opomba 1: Pri določenih pametnih telefonih lahko po vzpostavitvi povezave z omrežjem Wi-Fi (»SEB_accessPoint«) izdelka vidite sporočilo, ki od vas zahteva potrditev, da želite ostati povezani s tem omrežjem, ki nima povezave z internetom. Na tej točki je to običajno, ker ste povezani z izdelkom, ki nima internetne povezave. Obnovljena bo, ko se bo izdelek pridružil vašemu domačemu omrežju Wi-Fi. Zato odgovorite na to vprašanje, da boste ostali povezani s tem omrežjem.

Opomba 2: Če imate pametni telefon, ki ima možnost pomočnika za Wi-Fi, ki se imenuje »switch between Wi-Fi networks and mobile data when Wi-Fi connection is poor« (preklapljanje med omrežji Wi-Fi in mobilnimi podatki, ko je povezava Wi-Fi slaba) (kot je Xiaomi), jo deaktivirajte. Če je aktivirana, ko je pametni telefon povezan z napravo kot dostopna točka, bo pametni telefon zaznal, da ni interneta v tej dostopni točki (kar je normalno pri tem koraku seznanjanja). Pametni telefon bo za vas našel drugo omrežje in aplikacija ne bo mogla nadaljevati postopka seznanjanja.
Preverite internetno povezavo domačega omrežja Wi-Fi in ali je izdelek morda zunaj dosega vašega usmerjevalnika Wi-Fi.
Če ni težav z internetno povezavo, izdelek izključite iz napajanja in ga po 1 minuti znova priključite.
Na leči senzorja je morda prah. Če je temu tako, očistite lečo senzorja.
Čistilnik zraka odklopite za 20 sekund in ga nato znova priključite.
Ta naprava vsebuje materiale, ki jih je mogoče ponovno uporabiti ali reciklirati. Odnesite jo v lokalni zbirni center za zbiranje odpadkov.
Če menite, da manjka eden izmed delov, pokličite središče za storitve za potrošnike in pomagali vam bomo poiskati ustrezno rešitev.
Izberite oddelek „Dodatki“ na spletni strani in enostavno poiščite, kar potrebujete za vaš izdelek.
Podrobnejše informacije najdete v razdelku »Garancija« na tem spletnem mestu.