Rowenta - X-Plorer Serie 60 POGOSTA VPRAŠANJA

Najtanjši robotski sesalnik, ki sesa povsod, tudi izpod najnižjega pohištva (*)

Robotski sesalnik Rowenta X-Plorer 60 je izjemno kompaktna rešitev za čiščenje vašega doma z napredno tehnologijo za intuitivno čiščenje za brezhiben dom. Spoznajte tehnološko napreden sesalnik, ki doseže vsa mesta: pametna navigacija, napredna infrardeča tehnologija in izjemno intuitiven uporabniški vmesnik z aplikacijo za pametni telefon z najnaprednejšim giroskopskim mapiranjem in združljivostjo z glasovnim asistentom.

Referenca : RR7455WH

Pogosto zastavljena vprašanja

Aplikacija robotskega sesalnika je namenjena izključno pametnim telefonom.
Naši izdelki so združljivi z vsemi operaterji in večino sprejemnikov na trgu.
Svoj izdelek lahko povežete s katerimkoli omrežjem Wi-Fi vrste WEP, WPA in WPA2 s frekvenčnim pasom 2,4 GHz.

Opozorilo:
vaš izdelek se ne more povezati z omrežjem Wi-Fi s frekvenčnim pasom 5 GHz.
Omrežje Wi-Fi z geslom, ki vsebuje posebne znake, ne bo delovalo, prav tako ne bo delovalo odprto omrežje Wi-Fi (ki ne zahteva gesla).
Če vaše omrežje ni vidno na seznamu razpoložljivih omrežij, premaknite napravo bližje k internetnemu sprejemniku.
Če omrežja še vedno ne vidite, morda ni združljivo z vašo napravo. Omrežja 5 GHz na primer niso podprta. Glejte seznam združljivosti.
V možnosti »Settings« (Nastavitve) na desni strani vašega domačega zaslona morate izbrati »Wi-Fi Settings« (Nastavitve omrežja Wi-Fi) in »Activate Wi-Fi« (Aktiviraj omrežje Wi-Fi).
Nato izberite svoje omrežje Wi-Fi in vnesite geslo.
Pojdite v nastavitev svojega pametnega telefona in preverite, ali je vaš pametni telefon povezan z vašim domačim omrežjem Wi-Fi. Vaše domače omrežje Wi-Fi mora imeti internetno povezavo.
Tukaj je seznam najpogostejših težav in rešitev po vrstnem redu pogostosti.

  1. Seznanjanje je uspelo, vendar naprava ni povezana: če v aplikaciji vidite, da naprava ni povezana, zaprite in ponovno odprite aplikacijo.

    Če naprave po tem dejanju še vedno ne vidite,
    - Izdelki Explorer Serie 40: prestavite robotski sesalnik iz polnilne postaje in pritisnite gumb za 3 sekunde. Če želite narediti še eno povezavo z drugim telefonom, boste morda morali večkrat pritisniti gumb, da bo utripal v oranžni barvi.
    - Izdelki Explorer Serie 60: ponovno zaženite robotski sesalnik s stikalom zraven posode za prah.
    - Izdelki Explorer Serie 80: ponovno zaženite robotski sesalnik s stikalom pod robotskim sesalnikom.

  2. Povezava Wi-Fi: preverite geslo za omrežje Wi-Fi in ga previdno vnesite.

  3. Pametni telefon naj bo v bližini naprave in modema do konca postopka seznanjanja.

  4. Dostopna točka Android: če se prikaže potrditveno sporočilo, poskrbite, da boste ohranili povezavo z napravo. To sporočilo se lahko med postopkom seznanjanja prikaže dvakrat.

  5. Dostopna točka iOS: po več poskusih ponovno zaženite pametni telefon.

  6. Dostopna točka iOS: med povezovanjem z napravo se bo prikazalo pojavno okno s prošnjo, da se povežite z omrežjem »SEB_ACCESS_POINT«. Pritisnite »Join« (Pridruži se).

  7. Dostopna točka: ali takrat, ko aktivirate dostopno točko,
    - Izdelki Explorer Serie 40: lučka LED utripa v oranžni barvi in zaslišite dvojni pisk?
    - Izdelki Explorer Serie 60: lučka za omrežje Wi-Fi hitro utripa in zaslišite pisk?
    - Izdelki Explorer Serie 80: lučka za omrežje Wi-Fi utripa?

    Če ne, poskusite znova.

  8. Dostopna točka Android: po več poskusih odstranite omrežje »SEB_AccessPoint« iz nastavitev pametnega telefona, če ga vidite.

  9. Dostopna točka Android: nekateri pametni telefoni imajo v nastavitvah omrežja Wi-Fi možnost, da se izognejo povezavi z omrežjem Wi-Fi, ki nima internetne povezave.

    Za seznanjanje deaktivirajte to možnost, tako da bo pametni telefon omogočal povezavo z napravo. Ta možnost je prisotna v pametnih telefonih Xiaomi, kot sta Pocophone F1 in Redmi note 8.

  10. Internetna povezava: prepričajte se, da naprava, ki jo želite seznaniti, ne potrebuje posredniškega strežnika.

  11. Android: dovoliti morate geolokacijo.

  12. Internetna povezava: poskrbite za to, da za povezovanje z napravo v nastavitvah omrežja Wi-Fi izberete frekvenčni pas 2,4 GHz in ne 5 GHz.

  13. Povezava z oblakom: preverite, ali je samodejno ponovno povezovanje z domačim omrežjem Wi-Fi pravilno.

  14. Povezava z oblakom: aktivirajte mobilni prenos podatkov pametnega telefona.

  15. Po več poskusih: ponovno zaženite modem Wi-Fi.

  16. Po več poskusih: izključite napravo iz napajanja, počakajte 20 sekund in ponovno priključite napravo na napajanje.
    Če je težava še vedno prisotna, ponastavite napravo (strojna ponastavitev).
Če se napaka pojavlja tudi po več neuspešnih poskusih:
Na sesalniku pritisnite gumb »Home« (Domov), držite 5 sekund in preverite, ali lučka za Wi-Fi utripa.
Če ne, napravo izklopite in znova vklopite s stikalom zraven posode za prah.


Če napake ne morete odpraviti, je to lahko zaradi nepravilne uporabe telefona:

Telefon s sistemom Android:
Med postopkom povezave vas bo aplikacija samodejno povezala z robotskim sesalnikom. Pomembno je, da ostanete povezani s tem novim omrežjem.
Med vzpostavljanjem povezave se lahko prikažejo različna pojavna okna, kar je odvisno od telefona:
• Če pojavno okno sporoči, da morate spremeniti omrežje, ker to, s katerim ste povezani, nima internetne povezave, to zavrnite.
• Če je v pojavnem oknu vprašanje, ali želite ostati povezani z omrežjem brez internetnega dostopa, odgovorite pritrdilno.
• Če pojavno okno sporoči, da omrežje nima internetne povezave, vendar ne predlaga spreminjanja omrežij, ne naredite ničesar.

iPhone:
Pri vzpostavljanju povezave z napravo se prikaže pojavno okno s pozivom, da se povežete z omrežjem »SEB_ACCESS_POINT«. Sprejmite tako, da kliknete »Join« (Pridruži se).
Če ta korak večkrat ne uspe, znova zaženite telefon in poskusite znova.
Ko vnesete geslo, naletite na napako pri vzpostavljanju povezave z oblakom.

• Pri vzpostavljanju povezave z oblakom je za uspešno seznanjanje naprav potrebna internetna povezava. Če želite to storiti, lahko vklopite prenos podatkov v mobilnem omrežju ali samodejno znova vzpostavite povezavo z domačim omrežjem.
• Preverite, ali sta datum in ura v telefonu pravilna. Morebitna razlika bo preprečila vzpostavitev povezave.

Po več neuspešnih poskusih:
• Znova zaženite usmerjevalnik za Wi-Fi.
• Napravo izklopite in znova vklopite s stikalom zraven posode za prah.

Po več neuspešnih poskusih lahko napravo ponastavite:
Hkrati pritisnite in 5 sekund držite gumb »Home« (Domov) in gumb za zagon. Gumb za zagon bo nekajkrat utripnil, da potrdi aktivacijo.
Pomembno: napravo izklopite in nato znova vklopite s stikalom zraven posode za prah.
Ko vnesete geslo, naletite na napako pri vzpostavljanju povezave z omrežjem Wi-Fi.

1. Preverite geslo za Wi-Fi in ga pazljivo spet vnesite.
2. Pametni telefon naj bo v bližini naprave in internetnega modema, dokler se postopek povezave ne dokonča.
3. Naprava se ne more povezati z javnimi omrežji, kot so tista, ki so na voljo v hotelih.
4. Telefon s sistemom Android: Pri vzpostavljanju povezave z napravo se lahko odpre pojavno okno. Med postopkom povezave vas bo aplikacija samodejno povezala z robotskim sesalnikom. Pomembno je, da ostanete povezani s tem novim omrežjem.
Naletite lahko na različne težave, ki so odvisne od telefona:
• Če pojavno okno sporoči, da morate spremeniti omrežje, ker to, s katerim ste povezani, nima internetne povezave, to zavrnite.
• Če je v pojavnem oknu vprašanje, ali želite ostati povezani z omrežjem brez internetnega dostopa, odgovorite pritrdilno.
• Če pojavno okno sporoči, da omrežje nima internetne povezave, vendar ne predlaga spreminjanja omrežij, ne naredite ničesar.

Po več neuspešnih poskusih:
• Znova zaženite usmerjevalnik za Wi-Fi.
• Napravo izklopite in znova vklopite s stikalom zraven posode za prah.
Pri nekaterih telefonih Xiaomi lahko pride do težav pri povezovanju. Pojavi se lahko nenavadno veliko število pojavnih oken.
To se dogaja pri telefonih s sistemom MIUI (to so npr. modeli Redmi in Pocophone).

V tem primeru poskušajte uporabiti ta postopek:
Nastavitve > Aplikacije > Upravljanje aplikacij > Rowenta Robots > Druga dovoljenja. Na tej strani sprejmite dovoljenje za spreminjanje povezljivosti Wi-Fi.
Nastavitve > Wi-Fi > Dodatne nastavitve > Pomočnik za Wi-Fi. Na tej strani izklopite razpoložljive možnosti.
Obstaja več možnih razlogov:
• Za račun niste vnesli pravega e-poštnega naslova. Preverite.
• Niste vnesli pravega gesla. Za ponastavitev prek e-pošte zahtevajte začasno geslo in nato spremenite geslo v meniju aplikacije.
Preverite, ali je naprava združljiva: Seznam združljivosti
To je zemljevid Gyro, ki ni stalni zemljevid in vam omogoča, da v živo spremljate potek čiščenja. Namen tega zemljevida je samo poročanje in se ga ne da prilagoditi po meri. Za vsako novo sejo čiščenja se bo ustvaril nov zemljevid.
Kakovost zemljevida Gyro je lahko okrnjena, če robotski sesalnik med čiščenjem naleti na preveč ovir. Pred zagonom robotskega sesalnika odstranite ovire, napajalne kable, oblačila ali druge potencialne ovire, ki bi lahko sesalniku povzročile težave.

Na kakovost zemljevida Gyro lahko vpliva tudi, če je robotski sesalnik težko zlezel na preprogo ali premagal prag, se izognil nogi stola ...
Zemljevid Gyro pokrije največ 19 x 19 m površine (360 m²), zato temu primerno namestite polnilno postajo.
Ne sesajte mokrih površin, katere koli druge vrste tekočin, vročih snovi (žerjavica, cigaret), zelo finih snovi (mavca, cementa, pepela itd.), večjih ostrih odpadkov (stekla), škodljivih proizvodov (topil, jedkih snovi itd.), agresivnih proizvodov (kislin, čistil itd.) ter vnetljivih in eksplozivnih proizvodov (na osnovi nafte ali alkohola).
Bazo polnilne postaje postavite ob steni na ravni površini, kjer jo lahko robotski sesalnik zlahka najde.
Na tem območju ne sme biti ovir (niti preprog). Na levi in desni strani naj bo vsaj 1,5 meter prostora, pred osnovo postaje pa 2 metra. Če postajo postavite v kot ali če jo je težko najti, je robotski sesalnik ne bo mogel doseči.
Napajalni kabel osnove polnilne postaje položite ob zidu.
Za več informacij preverite navodila v uporabniškem priročniku.
Osnova polnilne postaje naj bo vedno vklopljena (če polnilna postaja ni vklopljena, funkcija samodejnega polnjenja ne bo na voljo).
Da, vaš robotski sesalnik je opremljen s senzorji padca, ki zaznavajo stopnice in vrzeli.
Vendar pa lahko pride do primerov, v katerih senzorji niso tako učinkoviti. Primer: ukrivljeni robovi stopnišč, preproge poleg stopnic, spolzke površine in ovire lahko vplivajo na delovanje senzorjev.
Pred uporabo robotskega sesalnika zagotovite, da v prostoru ni ovir, napajalnih kablov, oblek ali drugih potencialno nevarnih predmetov, ki lahko povzročijo okvaro naprave ali druge nesreče.
Da, robotski sesalnik lahko polnite na polnilni postaji tudi takrat, ko je njegovo glavno stikalo izklopljeno.
Robotski sesalnik ima 3 načine čiščenja:
• »Methodic« (Sistematično) (za čiščenje vseh dostopnih površin)
• »Wall follow« (Sledenje stenam) (za čiščenje ob stenah in v vogalih)
• »Spot« (Na mestu) (za čiščenje omejene površine)
Če želite izbrati način »Methodic« (Sistematično), enkrat pritisnite gumb za napajanje na robotskem sesalniku.
Če želite izbrati način »Spot« (Na mestu), dvakrat pritisnite gumb za napajanje na robotskem sesalniku.
Če želite izbrati način »Wall follow« (Sledenje stenam), trikrat pritisnite gumb za napajanje na robotskem sesalniku.
Različne načine čiščenja lahko aktivirate tudi v mobilni aplikaciji.
Če želite začasno ustaviti sejo čiščenja, pritisnite gumb za napajanje na robotskem sesalniku.
Če želite nadaljevati sejo čiščenja, ponovno pritisnite gumb za napajanje.
Če želite poslati robotski sesalnik nazaj na polnilno postajo, pritisnite gumb za polnjenje na robotskem sesalniku. Gumb za polnjenje bo svetil v rdeči barvi.
Ko se robotski sesalnik polni, indikacijska lučka polnilne baze utripa v modri barvi.
Ko je robotski sesalnik v celoti napolnjen, indikator preneha utripati in ostane v modri barvi.
Robotski sesalnik vedno hranite na polnilni postaji, ko ga ne uporabljate.
Če robotskega sesalnika ne nameravate uporabljati dlje časa, v celoti napolnite baterijo in jo nato odstranite iz robotskega sesalnika (prepričajte se, da je robotski sesalnik izklopljen, ko odstranite baterijo). Hranite ju na hladnem, suhem mestu. Baterijo ponovno napolnite vsake 3 mesece.
Ne uporabljajte naprave. Da se izognete nevarnosti, se ne dotikajte terminalov. Odklopite polnilno postajo in jo zamenjajte pri pooblaščenem podjetju za popravilo sesalnikov.
Posodo za prah po vsaki uporabi izpraznite v koš za smeti. Tesnila predelka za prah očistite s krpo.
Priporočamo, da osrednjo krtačo očistite enkrat tedensko.
Za več podrobnosti glejte navodila za uporabo.
Priporočamo, da filtre očistite vsaj enkrat tedensko.
Za več podrobnosti glejte navodila za uporabo.
Leva, desna in sprednja kolesa morate čistiti redno, da odstranite zavozlane lase in niti.
Priporočamo, da enkrat na teden obrišete senzorje in polnilne terminale (robota in podstavka za polnjenje) s čisto, suho krpo.
Pred čiščenjem senzorjev in polnilnih terminalov izklopite robotski sesalnik.
Za čiščenje robotskega sesalnika ne uporabljajte nikakršnih detergentov.
Pri nekaterih delih lahko uporabite vodo, pri drugih pa le suho krpo. Za več podrobnosti glejte navodila za uporabo.
Priporočamo, da filter za fini prah in peno zamenjate vsakih 6 mesecev.
Stranske krtače morate z novimi zamenjati vsakih 6 mesecev.
Ne uporabljajte naprave. Da se izognete nevarnosti, ju zamenjajte pri pooblaščenem podjetju za popravilo sesalnikov.
Preverite:
Ali je posoda za prah polna.
Čistoča filtrov.
Ali je kje kakšen predmet ali odpadek, ki morda ovira luknjo za sesanje pod robotom.
Obstaja več možnih razlogov:
• Če robotski sesalnik ni začel na svoji polnilni postaji, se ne bo vrnil nanjo. V tem primeru se robotski sesalnik vrne na svojo začetno točko.
• Če je robot sesal v načinu »Spot«, se bo vrnil na začetno točko.
• Če robotski sesalnik dvignete in vrnete na tla, se bo poskusil znova znajti. Če tega ne bo zmogel, se bo vrnil na svojo začetno točko.
Preverite naslednje:
• Polnilna postaja ne sme biti na preprogi.
• Polnilna postaja ne sme biti izpostavljena soncu ali biti v bližini toplotnega vira.
• Prosto območje ob straneh in pred polnilno postajo mora biti v skladu z navodili v uporabniškem priročniku.
• Vtič je pravilno priključen v polnilno postajo.
• Kabel polnilnika je priključen v električno napajanje.
• Okoli podstavka za polnjenje ni ovir.
• V bližini terminalov polnilne postaje ni nobenih predmetov.
• Polnilna postaja je aktivirana (lučka LED sveti zeleno).

Če po teh preverjanjih robotski sesalnik še vedno ne najde podstavka postaje, se obrnite na pooblaščeno podjetje za popravilo sesalnikov.
Izvedete lahko naslednja dejanja:
• Izklopite in nato vklopite glavno stikalo.
• Izklopite kabel in ga nato znova vklopite v polnilno postajo.
• Prepričajte se, da polnilni terminali in okenca za senzorje niso zamašena, nato pa ohišje in polnilno postajo obrišite s suho krpo. Pred pazljivim sušenjem ne pozabite izklopiti glavnega stikala in robotskega sesalnika.
• Zagotovite, da v bližini polnilne postaje ni ovir, kot je odsevni predmet, stol itd.

Če po teh korakih samodejno polnjenje še vedno ne deluje pravilno, se obrnite na pooblaščen servis za popravilo sesalnikov.
To je običajno. Sesalnik lahko ostane priključen na polnilno postajo brez tveganja.
Pozor: uporabljajte le namenski polnilnik.
Preverite naslednje:
• Ali je stikalo pod robotskim sesalnikom pravilno v položaju »ON« (VKLOP).
• Ali je zaslon osvetljen. Če ni, robotski sesalnik napolnite na podstavku postaje.
Preverite naslednje:
• Da pod kolesi ni ovir.
• Da robotski sesalnik ni blokiran zaradi razlik v nivoju tal.
• Da ni prikazano nobeno sporočilo o napaki. (Glejte razdelek z odpravljanjem napak in kodami napak v uporabniškem priročniku)
Izvedete lahko naslednja dejanja:
• Prepričajte se, da znotraj razdalje 10 cm od stopnišč/vrzeli ni ovir.
• Okenca za senzorje obrišite s suho krpo.

Če po teh korakih težave niste uspeli odpraviti, se obrnite na pooblaščeno podjetje za popravilo sesalnikov.
Prepričajte se, da krtača ni ovirana. S krtače odstranite zavozlane lase in niti.
Če je krtača poškodovana, jo zamenjajte z novo.
Utripajoča luč in zvočni signal pomenita napako.
Za več podrobnosti glede opisa napak in rešitev glejte uporabniški priročnik.
Izvedete lahko naslednja dejanja:
• Zagotovite, da vhodni kanal ni oviran.
• Zagotovite, da je posoda za prah dobro nameščena.
• Če je posoda za prah polna, jo izpraznite.
• Odstranite osrednjo krtačo in jo očistite.
• Zagotovite, da filter ni nasičen.

Če po teh korakih težave niste uspeli odpraviti, se obrnite na pooblaščeno podjetje za popravilo sesalnikov.
Varnostna funkcija električne krtače se aktivira, ko robotski sesalnik prepozna tveganje.

Pride lahko do dveh situacij:
Električna krtača se zagozdi: robotski sesalnik jo poskuša sprostiti, zato ustavi sesanje in električno krtačo.
Robotski sesalnik bo poskušal sprostiti krtačo: če je ne bo mogel, se bo izklopil in morali jo boste sprostiti ročno.

Če se električna krtača zatakne v debeli preprogi zaradi njenih dolgih in/ali debelih vlaken ali če je robotski sesalnik dlje časa sesal preprogo, se bo električna krtača nehala vrteti in robotski sesalnik bo nadaljeval sesanje brez nje.
Robotski sesalnik lahko naleti na določene težave, ki so predstavljene z kodami napak.
Za več podrobnosti glede kod napak in rešitev glejte uporabniški priročnik.
Filter je morda vstavljen nepravilno. Poskusite postaviti filter pravilno v režo na njegovem držalu.
Po upoštevanju navodil za zagon naprave v uporabniškem priročniku preverite, ali električna vtičnica deluje, tako da vanjo priključite drugo napravo. Če naprava še vedno ne deluje, je ne poskušajte razstaviti ali popraviti, temveč jo dostavite v pooblaščeni servisni center.
Robotski sesalnik lahko ponastavite tako, da v 5 sekundah pritisnete tako gumb za vračanje na postajo kot tudi gumb za zagon. Ko bo postopek uspešno izveden, boste zaslišali pisk in gumb za zagon bo utripnil.
To je običajno, ker ste povezani z izdelkom, ki nima internetne povezave.
Pri določenih pametnih telefonih lahko po vzpostavitvi povezave z omrežjem Wi-Fi izdelka vidite sporočilo, ki od vas zahteva potrditev, da želite ostati povezani s tem omrežjem, ki nima povezave z internetom. Če želite, da bo povezovanje uspelo, morate odgovoriti, da se vseeno želite povezati s tem omrežjem.
Najprej preverite, ali je robotski sesalnik povezan. Če lučka LED za Wi-Fi utripa, se robotski sesalnik poskuša povezati z omrežjem Wi-Fi.

Lučka LED ne sveti: robotski sesalnik ni povezan. Najprej preverite internetni sprejemnik.

Lučka LED utripa: robotski sesalnik se poskuša povezati. Počakajte nekaj trenutkov.
Če je robotski sesalnik v tem stanju več minut, ga ponovno zaženite tako, da ga prestavite iz baze in uporabite stikalo zraven posode za prah.

Lučka LED sveti in ne utripa: robotski sesalnik je povezan.
V tem primeru ponovno zaženite robotski sesalnik tako, da ga prestavite iz baze in uporabite stikalo zraven posode za prah. Če to ne deluje, izvedite postopek ponastavitve.
Ponovno zaženite robotski sesalnik s stikalom zraven posode za prah.
Ne, naprava je zasnovana samo za notranjo uporabo.
Da, senzorji robotskega sesalnika ne potrebujejo svetlobe za obdelavo seje čiščenja.
Robotski sesalnik je učinkovit na trdih tleh, vključno s ploščicami, parketom, laminatom, vinilom in preprogah, ki niso debelejše od 1,5 cm.
Da, priporočeno je, da za vzdrževanje čistoče uporabljate robotski sesalnik, vendar še vedno obstajajo površine, na katerih robotski sesalnik ni tako učinkovit kot nerobotski sesalniki.
Da, nastavite lahko eno sejo čiščenja ali dnevno funkcijo čiščenja prek mobilne aplikacije.
Robotski sesalnik je omejen na en program na dan, da se zagotovi optimalno čiščenje vseh dostopnih prostorov.
Da. Ko bo povsem napolnjen, bo robotski sesalnik preklopil v način spanja.
Da, robotski sesalnik se bo samodejno vrnil na podstavek za polnjenje, kadar je baterija med čiščenjem skoraj prazna.
Ko je polnjenje končano, bo sesalnik znova začel postopek čiščenja.
To se zgodi, ker robot ni začel na svoji polnilni postaji: ker se robot vrača na izhodiščno točko, se bo vrnil tja, kjer je začel sesati v načinu »Spot«.
Ta naprava vsebuje materiale, ki jih je mogoče ponovno uporabiti ali reciklirati. Odnesite jo v lokalni zbirni center za zbiranje odpadkov.
Če menite, da manjka eden izmed delov, pokličite središče za storitve za potrošnike in pomagali vam bomo poiskati ustrezno rešitev.
Izberite oddelek „Dodatki“ na spletni strani in enostavno poiščite, kar potrebujete za vaš izdelek.
Podrobnejše informacije najdete v razdelku »Garancija« na tem spletnem mestu.
Robotski sesalnik ima 3 načine porabe energije: »Silent« (Tiho), »Normal« (Normalno) in »Boost« (Pospešeno).
Različne načine porabe energije lahko aktivirate tudi v mobilni aplikaciji.
Da, senzorji robotskega sesalnika omogočajo prepoznavanje preprog, robotski sesalnik pa samodejno preklopi v način »Boost« (Pospešeno).
Polnjenje prazne baterije traja 4–5 ur.
Robotski sesalnik lahko sesa do 90 minut, preden je njegova baterija skoraj prazna.
Svoj robotski sesalnik lahko delite z drugimi tako, da vsaki posamezni osebi omogočite prenos aplikacije za robotski sesalnik Rowenta in jim poveste, da naj upoštevajo navodila za povezavo.
Da bi vaš pametni telefon zaznal omrežje Wi-Fi okoli vas, aplikacija potrebuje dovoljenje o lokaciji, kot ga zahteva Google.
Če tega dovoljenja ne odobrite, vaš pametni telefon ne bo mogel najti vašega izdelka in ne bo mogel nadaljevati s seznanjanjem.
Te informacije ne bodo uporabljene ali shranjene.

Navodila in priročnik za uporabo