ROWENTA X-Plorer Serie 45

X-Plorer Serie 45

Referenca : RR8275WH

Prednostiizdelka

Značilnosti - Primerjava

Učinkovitost čiščenja
Tehnologija Vrtljiva osrednja krtača  
Vrsta krtače Električna krtača  
Bočna krtača 2  
Ravni moči 1  
Učinkovitost sesanja Dobra (< 2000 Pa )  
Pomivanje tal Standardno  
Navigacija
Upravljanje ovir Standard (prepoznavanje preprek do 10 cm)  
Upravljanje stopnic Da: 3 senzorji proti padcu  
Vrsta navigacije Standard  
Sposobnost vstopa pod nizkim pohištvom Standarno  
Povezljivost
Razporeditev    
Povezljivost Wifi (aplikacija Rowenta roboti in glasovni pomočniki)    
Razpored
Izbira prostorov za čiščenje Ne  
Avtonomija
Vrsta baterije Litij-ionska  
Vrsta polnjenja Priključna postaja  
Samopolnjenje    
Oprema
Nadzorni sistem Da: aplikacija  
Govoreči robot Ne  

Navodila in priročnik za uporabo

Pogosto zastavljena vprašanja

Aplikacija robotskega sesalnika je namenjena izključno pametnim telefonom.
Če vaše omrežje ni vidno na seznamu razpoložljivih omrežij, premaknite napravo bližje k internetnemu sprejemniku.
Če omrežja še vedno ne vidite, morda ni združljivo z vašo napravo. Omrežja 5 GHz na primer niso podprta. Glejte seznam združljivosti.
Pojdite v nastavitev svojega pametnega telefona in preverite, ali je vaš pametni telefon povezan z vašim domačim omrežjem Wi-Fi. Vaše domače omrežje Wi-Fi mora imeti internetno povezavo.
Ko vnesete geslo, naletite na napako pri vzpostavljanju povezave z omrežjem Wi-Fi.

1. Preverite geslo za Wi-Fi in ga pazljivo spet vnesite.
2. Pametni telefon naj bo v bližini naprave in internetnega modema, dokler se postopek povezave ne dokonča.
3. Naprava se ne more povezati z javnimi omrežji, kot so tista, ki so na voljo v hotelih.
4. Telefon s sistemom Android: Pri vzpostavljanju povezave z napravo se lahko odpre pojavno okno. Med postopkom povezave vas bo aplikacija samodejno povezala z robotskim sesalnikom. Pomembno je, da ostanete povezani s tem novim omrežjem.
Naletite lahko na različne težave, ki so odvisne od telefona:
• Če pojavno okno sporoči, da morate spremeniti omrežje, ker to, s katerim ste povezani, nima internetne povezave, to zavrnite.
• Če je v pojavnem oknu vprašanje, ali želite ostati povezani z omrežjem brez internetnega dostopa, odgovorite pritrdilno.
• Če pojavno okno sporoči, da omrežje nima internetne povezave, vendar ne predlaga spreminjanja omrežij, ne naredite ničesar.

Po več neuspešnih poskusih:
• Znova zaženite usmerjevalnik za Wi-Fi.
• Napravo izklopite tako, da 3 sekunde držite gumb za zagon, pri čemer sesalnik ni priklopljen na postajo, nato pa jo znova vklopite.
Če se napaka pojavlja tudi po več neuspešnih poskusih:
Pritisnite gumb za zagon, ga držite 5 sekund in se prepričajte, da lučka utripa oranžno.
Če ne, napravo izklopite in znova vklopite, preden poskusite znova.


Če napake ne morete odpraviti, je to lahko zaradi nepravilne uporabe telefona:

Telefon s sistemom Android:
Med postopkom povezave vas bo aplikacija samodejno povezala z robotskim sesalnikom. Pomembno je, da ostanete povezani s tem novim omrežjem.
Med vzpostavljanjem povezave se lahko prikažejo različna pojavna okna, kar je odvisno od telefona:
• Če pojavno okno sporoči, da morate spremeniti omrežje, ker to, s katerim ste povezani, nima internetne povezave, to zavrnite.
• Če je v pojavnem oknu vprašanje, ali želite ostati povezani z omrežjem brez internetnega dostopa, odgovorite pritrdilno.
• Če pojavno okno sporoči, da omrežje nima internetne povezave, vendar ne predlaga spreminjanja omrežij, ne naredite ničesar.

iPhone:
Pri vzpostavljanju povezave z napravo se prikaže pojavno okno s pozivom, da se povežete z omrežjem »SEB_ACCESS_POINT«. Sprejmite tako, da kliknete »Join« (Pridruži se).
Če ta korak večkrat ne uspe, znova zaženite telefon in poskusite znova.
Ko vnesete geslo, naletite na napako pri vzpostavljanju povezave z oblakom.

• Pri vzpostavljanju povezave z oblakom je za uspešno seznanjanje naprav potrebna internetna povezava. Če želite to storiti, lahko vklopite prenos podatkov v mobilnem omrežju ali samodejno znova vzpostavite povezavo z domačim omrežjem.
• Preverite, ali sta datum in ura v telefonu pravilna. Morebitna razlika bo preprečila vzpostavitev povezave.

Po več neuspešnih poskusih:
• Znova zaženite usmerjevalnik za Wi-Fi.
• Napravo izklopite tako, da 3 sekunde držite gumb za zagon, pri čemer sesalnik ni priklopljen na postajo, nato pa jo znova vklopite.

Po več neuspešnih poskusih lahko napravo ponastavite s tem postopkom:
• Robotski sesalnik odklopite s polnilne postaje.
• Izklopite ga tako, da 3 sekunde držite gumb za zagon.
• Ko je robotski sesalnik izklopljen, 20 sekund držite gumb za zagon. Robotski sesalnik bo dvakrat zapiskal in s tem pokazal, da se je uspešno ponastavil.
• Nato robotski sesalnik izklopite tako, da pritisnete in 3 sekunde držite gumb za zagon.
Pri nekaterih telefonih Xiaomi lahko pride do težav pri povezovanju. Pojavi se lahko nenavadno veliko število pojavnih oken.
To se dogaja pri telefonih s sistemom MIUI (to so npr. modeli Redmi in Pocophone).

V tem primeru poskušajte uporabiti ta postopek:
Nastavitve > Aplikacije > Upravljanje aplikacij > Rowenta Robots > Druga dovoljenja. Na tej strani sprejmite dovoljenje za spreminjanje povezljivosti Wi-Fi.
Nastavitve > Wi-Fi > Dodatne nastavitve > Pomočnik za Wi-Fi. Na tej strani izklopite razpoložljive možnosti.
Glasovna pomočnica Alexa


Googlova glasovna pomočnica
Obstaja več možnih razlogov:
• Za račun niste vnesli pravega e-poštnega naslova. Preverite.
• Niste vnesli pravega gesla. Za ponastavitev prek e-pošte zahtevajte začasno geslo in nato spremenite geslo v meniju aplikacije.
Preverite, ali je naprava združljiva: Seznam združljivosti
Aplikacija zaradi okrepljene varnosti podatkov ni več združljiva z različicami sistema Android 4.4.4 ali nižjimi.

Če je le mogoče, priporočamo, da sistem Android v svoji napravi posodobite na višjo različico ali uporabite drugo združljivo napravo.

Posodobitve ne bodo omogočale le bogatejše izkušnje z novimi funkcijami in združljivosti z najnovejšo tehnologijo, temveč vas bodo tudi zaščitile pred morebitnimi varnostnimi ranljivostmi, ki so bile odpravljene v najnovejših različicah.
Ne sesajte mokrih površin, katere koli druge vrste tekočin, vročih snovi (žerjavica, cigaret), zelo finih snovi (mavca, cementa, pepela itd.), večjih ostrih odpadkov (stekla), škodljivih proizvodov (topil, jedkih snovi itd.), agresivnih proizvodov (kislin, čistil itd.) ter vnetljivih in eksplozivnih proizvodov (na osnovi nafte ali alkohola).
Bazo polnilne postaje postavite ob steni na ravni površini, kjer jo lahko robotski sesalnik zlahka najde.
Na tem območju ne sme biti ovir (niti preprog). Na levi in desni strani naj bo vsaj 1,5 meter prostora, pred osnovo postaje pa 2 metra. Če postajo postavite v kot ali če jo je težko najti, je robotski sesalnik ne bo mogel doseči.
Napajalni kabel osnove polnilne postaje položite ob zidu.
Za več informacij preverite navodila v uporabniškem priročniku.
Osnova polnilne postaje naj bo vedno vklopljena (če polnilna postaja ni vklopljena, funkcija samodejnega polnjenja ne bo na voljo).
Da, vaš robotski sesalnik je opremljen s senzorji padca, ki zaznavajo stopnice in vrzeli.
Vendar pa lahko pride do primerov, v katerih senzorji niso tako učinkoviti. Primer: ukrivljeni robovi stopnišč, preproge poleg stopnic, spolzke površine in ovire lahko vplivajo na delovanje senzorjev.
Pred uporabo robotskega sesalnika zagotovite, da v prostoru ni ovir, napajalnih kablov, oblek ali drugih potencialno nevarnih predmetov, ki lahko povzročijo okvaro naprave ali druge nesreče.
Da, robotski sesalnik lahko polnite na polnilni postaji tudi takrat, ko je njegovo glavno stikalo izklopljeno.
Preverite, ali je stikalo pod robotskim sesalnikom pravilno v položaju »ON«.
Če želite začasno ustaviti sejo čiščenja, pritisnite gumb za napajanje na robotskem sesalniku.
Če želite nadaljevati sejo čiščenja, ponovno pritisnite gumb za napajanje.
Če želite poslati robotski sesalnik nazaj na polnilno postajo, dvakrat pritisnite gumb robotskega sesalnika.
Ko lučka gumba za vklop/izklop na robotskem sesalniku preneha utripati, je baterija v celoti napolnjena.
Robotski sesalnik vedno hranite na polnilni postaji, ko ga ne uporabljate.
Če robotskega sesalnika ne nameravate uporabljati dlje časa, ga lahko shranite zunaj polnilne postaje na hladnem in suhem mestu. Prepričajte se, da je robotski sesalnik izklopljen in da je njegova baterija v celoti napolnjena. Baterijo ponovno napolnite vsake 3 mesece.
Brisalo z vodo ni priporočljivo uporabljati na občutljivih tleh, kot so parketi ali preproge in mehke talne obloge.
Ne, vodni rezervoar in navlaženo brisalo je treba namestiti neposredno pred čiščenjem in odstraniti takoj po čiščenju.
Takoj izklopite robotski sesalnik.
Odstranite posodo za prah, filter in glavno krtačo.
Pred ponovno namestitvijo naj se popolnoma posušijo.
Posodo za prah po vsaki uporabi izpraznite v koš za smeti. Tesnila predelka za prah očistite s krpo.
Priporočamo, da osrednjo krtačo očistite enkrat tedensko.
Za več podrobnosti glejte navodila za uporabo.
Priporočamo, da filtre očistite vsaj enkrat tedensko.
Za več podrobnosti glejte navodila za uporabo.
Leva, desna in sprednja kolesa morate čistiti redno, da odstranite zavozlane lase in niti.
Priporočamo, da enkrat na teden obrišete senzorje in polnilne terminale (robota in podstavka za polnjenje) s čisto, suho krpo.
Pred čiščenjem senzorjev in polnilnih terminalov izklopite robotski sesalnik.
Za čiščenje robotskega sesalnika ne uporabljajte nikakršnih detergentov.
Pri nekaterih delih lahko uporabite vodo, pri drugih pa le suho krpo. Za več podrobnosti glejte navodila za uporabo.
Priporočamo, da filter za fini prah in peno zamenjate vsakih 6 mesecev.
Stranske krtače morate z novimi zamenjati vsakih 6 mesecev.
Ne uporabljajte naprave. Da se izognete nevarnosti, ju zamenjajte pri pooblaščenem podjetju za popravilo sesalnikov.
Ne uporabljajte naprave. Da se izognete nevarnosti, se ne dotikajte terminalov. Odklopite polnilno postajo in jo zamenjajte pri pooblaščenem podjetju za popravilo sesalnikov.
Preverite:
Ali je posoda za prah polna.
Čistoča filtrov.
Ali je kje kakšen predmet ali odpadek, ki morda ovira luknjo za sesanje pod robotom.
Obstaja več možnih razlogov:
• Če robotski sesalnik ni začel na svoji polnilni postaji, se ne bo vrnil nanjo. V tem primeru se robotski sesalnik vrne na svojo začetno točko.
• Če je robot sesal v načinu »Spot«, se bo vrnil na začetno točko.
• Če robotski sesalnik dvignete in vrnete na tla, se bo poskusil znova znajti. Če tega ne bo zmogel, se bo vrnil na svojo začetno točko.
Preverite naslednje:
• Polnilna postaja ne sme biti na preprogi.
• Polnilna postaja ne sme biti izpostavljena soncu ali biti v bližini toplotnega vira.
• Prosto območje ob straneh in pred polnilno postajo mora biti v skladu z navodili v uporabniškem priročniku.
• Vtič je pravilno priključen v polnilno postajo.
• Kabel polnilnika je priključen v električno napajanje.
• Okoli podstavka za polnjenje ni ovir.
• V bližini terminalov polnilne postaje ni nobenih predmetov.
• Polnilna postaja je aktivirana (lučka LED sveti zeleno).

Če po teh preverjanjih robotski sesalnik še vedno ne najde podstavka postaje, se obrnite na pooblaščeno podjetje za popravilo sesalnikov.
Izvedete lahko naslednja dejanja:
• Izklopite in nato vklopite glavno stikalo.
• Izklopite kabel in ga nato znova vklopite v polnilno postajo.
• Prepričajte se, da polnilni terminali in okenca za senzorje niso zamašena, nato pa ohišje in polnilno postajo obrišite s suho krpo. Pred pazljivim sušenjem ne pozabite izklopiti glavnega stikala in robotskega sesalnika.
• Zagotovite, da v bližini polnilne postaje ni ovir, kot je odsevni predmet, stol itd.

Če po teh korakih samodejno polnjenje še vedno ne deluje pravilno, se obrnite na pooblaščen servis za popravilo sesalnikov.
To je običajno. Sesalnik lahko ostane priključen na polnilno postajo brez tveganja.
Pozor: uporabljajte le namenski polnilnik.
Preverite naslednje:
• Ali je stikalo pod robotskim sesalnikom pravilno v položaju »ON« (VKLOP).
• Ali je zaslon osvetljen. Če ni, robotski sesalnik napolnite na podstavku postaje.
Preverite naslednje:
• Da pod kolesi ni ovir.
• Da robotski sesalnik ni blokiran zaradi razlik v nivoju tal.
• Da ni prikazano nobeno sporočilo o napaki. (Glejte razdelek z odpravljanjem napak in kodami napak v uporabniškem priročniku)
Izvedete lahko naslednja dejanja:
• Prepričajte se, da znotraj razdalje 10 cm od stopnišč/vrzeli ni ovir.
• Okenca za senzorje obrišite s suho krpo.

Če po teh korakih težave niste uspeli odpraviti, se obrnite na pooblaščeno podjetje za popravilo sesalnikov.
Prepričajte se, da krtača ni ovirana. S krtače odstranite zavozlane lase in niti.
Če je krtača poškodovana, jo zamenjajte z novo.
Utripajoča luč in zvočni signal pomenita napako.
Za več podrobnosti glede opisa napak in rešitev glejte uporabniški priročnik.
Izvedete lahko naslednja dejanja:
• Zagotovite, da vhodni kanal ni oviran.
• Zagotovite, da je posoda za prah dobro nameščena.
• Če je posoda za prah polna, jo izpraznite.
• Odstranite osrednjo krtačo in jo očistite.
• Zagotovite, da filter ni nasičen.

Če po teh korakih težave niste uspeli odpraviti, se obrnite na pooblaščeno podjetje za popravilo sesalnikov.
Varnostna funkcija električne krtače se aktivira, ko robotski sesalnik prepozna tveganje.

Pride lahko do dveh situacij:
Električna krtača se zagozdi: robotski sesalnik jo poskuša sprostiti, zato ustavi sesanje in električno krtačo.
Robotski sesalnik bo poskušal sprostiti krtačo: če je ne bo mogel, se bo izklopil in morali jo boste sprostiti ročno.

Če se električna krtača zatakne v debeli preprogi zaradi njenih dolgih in/ali debelih vlaken ali če je robotski sesalnik dlje časa sesal preprogo, se bo električna krtača nehala vrteti in robotski sesalnik bo nadaljeval sesanje brez nje.
Robotski sesalnik lahko naleti na določene težave, ki so predstavljene z kodami napak.
Za več podrobnosti glede kod napak in rešitev glejte uporabniški priročnik.
Filter je morda vstavljen nepravilno. Poskusite postaviti filter pravilno v režo na njegovem držalu.
Po upoštevanju navodil za zagon naprave v uporabniškem priročniku preverite, ali električna vtičnica deluje, tako da vanjo priključite drugo napravo. Če naprava še vedno ne deluje, je ne poskušajte razstaviti ali popraviti, temveč stopite v stik s službo za stranke.
Najprej preverite, ali je robotski sesalnik povezan z omrežjem Wi-Fi, in sicer tako, da robotski sesalnik postavite zunaj baze in trikrat pritisnete glavni gumb. Robotski sesalnik bo nato utripal v zeleni ali rdeči barvi.

Če robot utripa v rdeči barvi, ni več povezan z vašim internetnim sprejemnikom. Preverite internetno povezavo sprejemnika. Če je povezava vzpostavljena, ponovno zaženite robotski sesalnik tako, da za 3 sekunde pritisnete gumb, da ga izklopite, nato pa ga pritisnite za 3 sekunde, da ga vklopite. Nato počakajte dve minuti, da se izdelek poveže.
Če robotski sesalnik po dveh minutah še vedno ni povezan, lahko celoten postopek konfiguracije ponovite tako, da:
• Ponastavite robotski sesalnik: izklopite robotski sesalnik tako, da v treh sekundah pritisnete glavni gumb. Nato pridržite glavni gumb, dokler ne zaslišite dvojnega piska.
• Izbrišite izdelek iz aplikacije, da opravite novo seznanjanje: pojdite v nastavitve in v podrobnostih vašega robotskega sesalnika pritisnite »Delete product« (Izbriši izdelek).

Če robotski sesalnik utripa v zeleni barvi, je zdaj povezan.
Najprej je treba robotski sesalnik izklopiti s pritiskom na glavni gumb robotskega sesalnika za 3 sekunde, ko je vklopljen.
Robotski sesalnik lahko nato ponastavite s pritiskom na glavni gumb v 20 sekundah, ko je robotski sesalnik izklopljen. Ko bo postopek uspešno izveden, boste zaslišali dvojni pisk.
To je običajno, ker ste povezani z izdelkom, ki nima internetne povezave.
Pri določenih pametnih telefonih lahko po vzpostavitvi povezave z omrežjem Wi-Fi izdelka vidite sporočilo, ki od vas zahteva potrditev, da želite ostati povezani s tem omrežjem, ki nima povezave z internetom. Če želite, da bo povezovanje uspelo, morate odgovoriti, da se vseeno želite povezati s tem omrežjem.
Robotski sesalnik vzemite s polnilne postaje, pritisnite gumb za zagon in ga držite 3 sekunde, da sesalnik izklopite. Nato sesalnik spet vklopite tako, da pritisnete in 3 sekunde držite gumb za zagon.
Ne, naprava je zasnovana samo za notranjo uporabo.
Da, senzorji robotskega sesalnika ne potrebujejo svetlobe za obdelavo seje čiščenja.
Robotski sesalnik je učinkovit na trdih tleh, vključno s ploščicami, parketom, laminatom, vinilom in preprogah, ki niso debelejše od 1,5 cm.
Da, priporočeno je, da za vzdrževanje čistoče uporabljate robotski sesalnik, vendar še vedno obstajajo površine, na katerih robotski sesalnik ni tako učinkovit kot nerobotski sesalniki.
Da, nastavite lahko eno sejo čiščenja ali dnevno funkcijo čiščenja prek mobilne aplikacije.
Robotski sesalnik je omejen na en program na dan, da se zagotovi optimalno čiščenje vseh dostopnih prostorov.
Da. Ko bo povsem napolnjen, bo robotski sesalnik preklopil v način spanja.
Da, robotski sesalnik se bo samodejno vrnil na podstavek za polnjenje, kadar je baterija med čiščenjem skoraj prazna.
Ko je polnjenje končano, bo sesalnik znova začel postopek čiščenja.
To se zgodi, ker robot ni začel na svoji polnilni postaji: ker se robot vrača na izhodiščno točko, se bo vrnil tja, kjer je začel sesati v načinu »Spot«.
Ta naprava vsebuje materiale, ki jih je mogoče ponovno uporabiti ali reciklirati. Odnesite jo v lokalni zbirni center za zbiranje odpadkov.
Če menite, da manjka eden izmed delov, pokličite središče za storitve za potrošnike in pomagali vam bomo poiskati ustrezno rešitev.
Izberite oddelek „Dodatki“ na spletni strani in enostavno poiščite, kar potrebujete za vaš izdelek.
Podrobnejše informacije najdete v razdelku »Garancija« na tem spletnem mestu.
Polnjenje prazne baterije traja 6 ur.
Robotski sesalnik lahko sesa do 150 minut, preden je njegova baterija skoraj prazna.
Svoj robotski sesalnik lahko delite z drugimi tako, da vsaki posamezni osebi omogočite prenos aplikacije za robotski sesalnik Rowenta in jim poveste, da naj upoštevajo navodila za povezavo.
Da bi vaš pametni telefon zaznal omrežje Wi-Fi okoli vas, aplikacija potrebuje dovoljenje o lokaciji, kot ga zahteva Google.
Če tega dovoljenja ne odobrite, vaš pametni telefon ne bo mogel najti vašega izdelka in ne bo mogel nadaljevati s seznanjanjem.
Te informacije ne bodo uporabljene ali shranjene.
Če želite prodati robotski sesalnik, razmislite o brisanju svojih podatkov:
• Pritisnite gumb za napajanje in ga držite 20 sekund.
• Odprite aplikacijo Robots.
• Kliknite nastavitve.
• Kliknite ime svojega robotskega sesalnika in »Izbriši izdelek«.